Monday, September 25, 2006

Pappa Razi

Jag har en hobby jag aldrig har berättat för någon om. Jag gillar att plåta kändisar när dom inte vill att jag ska plåta dom och sen säljer jag bilderna till tvivelaktiga tryckalster som pröjsar förbannat bra. Som bilden nedan som jag tog under en sen kvällspromenad i Slottsskogen häromkvällen. Den kommer generera bra med flis. Beviset för att Bamse 1) inte alltid är världens snällaste björn (naugthy bear) samt 2) han har ingen snopp (陰莖 på kinesiska, Penis på tyska eftersom det är ett substantiv). Ungarna kommer hamna i koma för generationer framöver...som sagt, det är min hobby.

5 Comments:

Blogger Gert-Uno said...

och det är en förbaskat fin hobbie kära BB. Tänk att inte Brummelisa har några näsbjörnar alls...

11:50  
Blogger Gert-Uno said...

och det är en förbaskat fin hobbie kära BB. Tänk att inte Brummelisa har några näsbjörnar alls...

11:50  
Blogger Gert-Uno said...

fan vad jag tjatar

03:33  
Anonymous Anonymous said...

Jupp! /gimp

03:10  
Blogger https://sextoysonlinestore.com said...

This comment has been removed by the author.

18:08  

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger